Saturday, March 5

ini saya !

Namanya MUHAMMAD SYAFIQ BIN MOHD FUAD
Lahirnya PAHANG DARUL MAKMUR
Belajarnya POLITEKNIK SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH
Bidangnya DIP IN WOOD-BASED TECHNOLOGY
Sukanya PHOTOGRAPHY
Malasnya BASUH KAKI SEBELUM TIDUR hahah !
Bukan la seorang pelajar yang pandai.tetapi bijak.eh eh.poyonya saya.
Walaupun sudah dikenakan subjek ulangan.tetap meneruskan pengajian.
Tak kan la nak kecewakan harapan ibu bapa kot.ouhh !
Seorang yang pemalu.kadang kadang pun tak tahu malu.heheh !
Suka buat cerita mengarut dan kurang mencarut.baiknya saya ! aww aww !
Seorang yang lemah lembut dan lembutnya tidak la seperti bapok dan nyah ! nok !! bukan bukan.
Juga romantik orangnya.tapi tidak la pandai menjadi romantik seperti romeo biskut oreo.gila gila !
Orang selalu mengatakan saya ni lawak orangnya.tapi tidak selawak mr.bean dan raja lawak.!
Orang selalu jugak cakap yang saya ni playboy.tapi itu bukan la saya.
kerana saya boleh berkawan dengan siapa siapa je.lelaki ke perempuan.sama je semua.
tapikan saya ada seorang perempuan je.sayang la gila gila.ouhh ! jiwangnya saya !
heheh ! itu je la sedikit sebanyak !


ahha ! kan saya cakap dah.saya ni seorang pemalu.hahah !
gamba pun tak nak pandang depan !


ini je la keje saya kalau tak ada benda lain nak buat.
kamera kamera kamera.wooohhhoo !
ok.be happy with this blog.
bye
bye

No comments:

heheh ..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers