Sunday, August 21

nothing but the beat !!

halo halo halo .
long time no see . haha . nothing special to share on this post .
just nak kongsi kongsi sedikit la about music ni .
in this post . aku just nak sebut pasal electro beat .
selalu nak dengar music music camni banyak ade dekat clubbing sane .
mat mat kereta yang ade woofer pun nak bagi bunyik die gempak pun pakai electro beat ni .
tapi itu adalah kepuasan di tempat tempat yang tertentu .
now .. anda inginkan kepuasan diri sendiri dalam melayan electro beat ni .
ahahah . ofcoz la headphone anda ataupun earphone anda terbaik punyee ..
aku pun sekarang ni pun hanya melayan dengan menggunakan earphone sony ericsson yang dah ber-masking tape tu . hahahah .tapi belum dapat lagi kepuasan yang nak dicapai . sebanyak banyak yang aku usha .
rasanya aku dah jumpe yang terbaik . bila aku demo pun . bunyik die . bass die . perghhh ..
kalau nak beli pun . harga die pun pergghhh jugak la . let's roll this at below ..


headphone ni aku pernah try . but nampak serabai sikit . susah la klu nak pakai 
time hangout mane mane . harga die pun boleh tahan . try kat kedai je la . hahah .
brand-nye adalah TECHNIC . brand ni juga menjadi pilihan DJ DJ yang ada kat dunia ni .
yeah ! that's all for this item .. next next ..


yeahh !! this item .. headphone ni brand bEaT .. spec die pun boleh tahan mengaum ..
ni yang aku nak pakai nanti .. wohohoho .. boom boom boom .. kalau pakai ni dengan max vol .
sumpah langsung tak dengar ape orang cakap .. body n colour simple . price dye pun berpatutan .
yang turut berminat .. ape lagi . jom carik bEaT headphone ni ..

David Guetta cakap ' Nothing But The Beat ' .
that's all .
bye
bye

No comments:

heheh ..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers