Monday, May 2

rindu gila weh !!

tragedi 25 April 2011
hilangnya 3 barang kesayangan aku ni.
lappy acer sebijik.external hard drive toshiba sebijik dan dslr canon EOS 400D aku.
perghhh !! bodoh bingai sape yang curik ni.sumpah menyumpah la ..
mane la tau kan.elok elok si pencurik tu tengah online pakai lappy aku.
tetibe lappy aku meletop pecah muka dia.wooohh.suka gila aku.hahah !
jangan nak suka sangat la kan.adoi !!
duit duit duit.mane la nak carik duit nak beli benda benda ni balek.
dslr tu mimpi la nak beli lagi.aduhai ~
start saving duit la sekarang.gila gila !


oh lappy kesayangan !! begitu sahaja kau menghilangkan diri !



yang ni pulak.tak sempat duk setahun dengan aku.hilang sudah !!


ni external hard drive yang baru dibeli.juga turut mengikut jejak langkah lappy and dslr aku menghilangkan diri.ade hikmah disebalik perkara yang berlaku ni.tak ade rezeki kut.nak buat macam mana.berserah je la.
that's all.
bye
bye

2 comments:

Unknown said...

biar btol hilang 3 benda mahal nie ,,,apa jenis pencuri laa,,,,

SyaffCreativeheart said...

tu la pasal.gelojoh punya penyangak.gila la !

heheh ..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers